بغل بند سنگ شکن بهرینگر

بغل بند سنگ شکن بهرینگر
توضیحات تکمیلی محصول

بغل بند کوبیت از مهمترین قطعاتی است که در صنعت تجهیزات معدن استفاده می شوند. بغل بند سنگ شکن معمولا در کنار چکش سنگ شکن قرار می گیرد و عملیات خرد کردن سنگ را در دستگاه بسیار آسان می کند. بغل بندهای سنگ شکن در اندازه های مختلف برای دستگاه سنگ شکن تولید می شوند و انتخاب آن ها به صورت تخصصی برای دستگاه سنگ شکن بسیار اهمیت دارد. بغل بندها معمولا همراه با چکش های سنگ شکن استفاده می شوند. بغل بندهای 20*20 بازدهی دستگاه سنگ شکن را بالا می برد و کارفرما می تواند در مراحل کمتری به اندازه سنگ مورد نظر خود برسد. بغل بندهای دیگری نیز هستند که می توانند سنگ های سخت را از دستگاه سنگ شکن عبور دهند و در حالی که آسیب کمتری به بغل بند وارد شود. معدن داران برای انتخاب بغل بند مناسب باید به معادل رودخانه ای و کوهی توجه کنند زیرا تفاوت هایی میان سنگ های این معادن وجود دارد که در انتخاب بغل بند مهم است. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع بغل بند بهرینگر HS و بغل بند نافی دار بپردازیم با ما همراه باشید.
 

 

بغل بند کوبیت ، جز مهمترین قطعات استفاده شده در صنعت می باشد و کاربردهای بسیاری را در شرکت های مختلف دارد. این قطعه در کنار چکش سنگ شکن قرار می گیرد و عمل خرد کردن سنگ ها را تسهیل می کند. این محصول در قطعات و اندازه های مختلف تولید شده و به انجام فرایند های مختلف کمک می کند. بغل بند کوبیت، با داشتن جنس سرسخت و مقاوم ، محصولی بی نظیر برای خرد کردن انواع مختلفی از سنگ ها می باشد. استفاده از این محصول ، نه تنها به خرن کردن هرچه بهتر موارد ورودی کمک می کند ؛ بلکه موجب صرفه جویی در مدت زمان کار دستگاه نیز می شود. در این مقاله ، قصد داریم تا ان‌اع مختلفی از بغل بند های کوبیت را در ابعاد و کاربرد های مختلف توضیح دهیم. به طور کلی می توان گفت که یکی از وظایف اصلی بغل بند کوبیت ، محافظت از بدنه دستگاه کوبیت سنگ شکن می باشد. این قطعات ، با مقاومت در برابر ضربات محکم سنگ ها، از وارد شدن آسیب و ضربه به روتور ها و دیگر قسمت های دستگاه ، جلوگیری می کند.

بغل بند آهنی کوبیت

بغل بند کوبیت، در انواع و جنس های مختلفی تولید شده است. این محصولات با توجه به کاربرد ها و مزایای بسیاری که دارند ؛ مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. بغل بند آهنی کوبیت، از جنس بسیار مستحکمی ساخته شده و برای استفاده در شرایط محیطی سخت ، مناسب می باشد. این محصول، به واسطه داشتن وزن بالا و مقاومت زیاد خود، به حفظ تعادل دستگاه ما کمک بسیاری می کند. بغل بند آهنی کوبیت، در قسمت های کناری دستگاه قرار می گیرند و از لرزش های بیش از حد ناشی از برخورد سنگ در داخل دستگاه، جلوگیری می کند. این قطعات، برای دستگاه های مختلف کوبیت طراحی شده اند و انواع بسیار متفاوتی دارند. یکی از مدل های این قطعه، بغل بند ۱۷/۱۰ می باشد که به صورت اختصاصی برای سنگ شکن کوبیت ۱۲۰ طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. جهت سفارش و خریداری قطعات بغل بند کوبیت، باید مدل دستگاه خود را در وهله اول تشخیص داده و مطابق با آن ، محصول خود را خریداری نمایید.

بغل بند چدنی کوبیت

همانطور که اطلاعات جامع و کاملی را در مورد بغل بند ها دریافت کردیم ، می دانیم که این قطعات کارآمد و موثر ؛ از متریال های مختلفی تهیه می شوند. سازندگان قطعات یدکی سنگ شکن های کوبیت ، با توجه به نحوه عملکرد و نیاز هر دستگاه ، قطعات مختلفی را تولید می کنند. بغل بند چدنی کوبیت ، از متریال مقاوم و مستحکم چدن ساخته شده و به طور موثری در برابر ضربات پر سرعت تکه های سنگ ، مقاومت می کند. این محصول ، به عنوان یک ضربه گیر قوی و کارآمد ، در کنار چکش های سنگ شکن قرار می گیرد و فعالیت خود را انجام می دهد. بغل بند ۰۵۱ ، جز یکی از قوی ترین بغل بند های چدنی دستگاه کوبیت سنگ شکن بوده و از دستگاه محافظت می کند. این قطعه ، به عنوان نوعی پوشش و ضربه گیر عمل می کند و از ضربات شدت دار پرتاب سنگ، جلوگیری می کند. جهت خریداری و سفارش این محصول ، بهتر است به سایت ها و یا فروشگاه های مربوطه مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید. قطعات یدکی دستگاه خود را در صورت هرگونه آسیب ، بهتر است مطابق با مدل و اطلاعات مربوط به دستگاه خود انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید

هلالی دور روتور کوبیت

هلالی دور روتور کوبیت ، به عنوان بغل نیز شناخته می شود. این قطعات ، در کنار روتور ها و چکش های سنگ شکن قرار می گیرد و از وارد شدن ضربه به دستگاه جلوگیری می کند.  این محصولات در کیفیت ها و جنس های مرغوب ساخته می شوند و در سراسر کشور به فروش می رسند. در صورتی که به دنبال محافظ و یک سد محکمی برای دستگاه سنگ شکن خود می گردید ؛ بهتر است قطعات یدکی با کیفیت و قدرتمندی را سفارش دهید.

کاشی ۰۱ کوبیت

کاشی ۰۱ کوبیت ، با عنوان بغل بند ۰۱ نیز شناخته می شود و در دستگاه های مختلف سنگ شکن ، مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات یدکی ، در کنار روتور ها و چکش های سنگ شکن قرار گرفته و در برابر ضربات محکم سنگ ها ، مقاومت می کند. 

کاشی ۰۲ کوبیت

کاشی ۰۲ کوبیت یا همان بغل بند ۰۲ ، یکی از قطعات یدکی پرکاربرد و مهم دستگاه سنگ شکن کوبیت می باشد. قبل از خریداری و سفارش این قطعات ، بهتر است از مدل و نوع دستگاه خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سفارش نمایید.

بغل بند بهرینگر 

بغل بند ها برای سنگ شکن های بهرینگر در دو مدل نافی دار و ساده طراحی و تولید می شوند. انتخاب بغل بندها براساس نوع طراحی و ساخت سنگ شکن کوبیت است. از میان بغل بندهای ساده و نافی دار هزینه اولیه بغل بندهای نافی دار بسیار بالاست زیرا جزو بغل بندهای سنگین هستند و برای نصب روی جداره سنگ شکن نیاز به قطعه ای به نام استکانی دارند. از مهمترین مزایای بغل بندهای نافی دار می توان به طراحی پیشرفته این نوع از بغل بندها اشاره کرد که از آسیب پیچ جلوگیری می کند. این مسئله به مرور زمان برای کارفرما مقرون به صرفه خواهد بود و از مزایای بغل بندهای نافی دار به شمار می رود.

 

بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار

 

بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار در واقع همان بغل بند مربعی نافی دار است که از فولاد منگنز و فولاد منگنزی مولیبدن دار، چدن و چدن نایهارد تولید شده است. بغل بندهای نافی دار در مقایسه با بغل بندهای ساده قیمت بالاتری دارند زیرا طراحی و تولید آن ها پیشرفته تر از بغل بندهای ساده دستگاه های سنگ شکن بهرینگر است. به طور کلی تعداد هر دست از بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار 72 عدد است که وزن تقریبی هر یک از آن ها 23 کیلوگرم می باشد.
 

بغل-بند-۲۵×۲۵-نافی-دار
0

 

بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار

بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار یا همان بغل بندهای مستطیلی HS نیز همانند بغل بندهای مربعی از فولاد منگنزی مولیبدن دار یا فولاد منگنز، چدن نایهارد تولید  می شوند. تعداد هر دست از بغل بندهای مستطیلی نافی دار 12 عدد است که وزن تقریبی هر یک از بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار حدو 19 کیلوگرم می باشد. از کاربردهای مهم بغل بندهای نافی دار می توان به تسهیل عملیات خردکردن سنگ در دستگاه سنگ شکن اشاره کرد که به دلیل قرارگیری در کنار چکش سنگ شکن می تواند مراحل عملیات شکستن سنگ های معدنی را آسان تر کند. از این رو برای دستگاه های سنگ شکن با توجه به نوع طراحی آن ها از انواع بغل بندهای با ابعاد و اندازه مختلف استفاده می کنند.

 

بغل بند مثلثی نافی دار

 

بغل بند مثلثی نافی دار از فولاد منگنز یا فولاد منگنزی مولییدن دار و چدن نایهارد تولید می شود. تعداد بغل بند نافی دار مثلثی در هر ست 8 عدد است که وزن تقریبی هر یک از بغل بندهای مثلثی نافی دار 12 کیلوگرم است.   بغل بند مثلثی نافی دار تنها با یک پیچ در جداره کوبیت نصب می شود و تعداد آن ها با توجه به نوع و طراحی کوبیت های بهرینگر HS متفاوت است.بغل بندهای سنگ شکن از مهمترین قطعاتی است که در تجهیزات دستگاه های سنگ شکن استفاده می شوند. بغل بندهای سنگ شکن به صورت ساده و نافی دار در بازار به فروش می رسند. بغل بندهای نافی دار در مقایسه با بغل بندهای ساده هزینه بیشتری دارند زیرا طراحی و تولید آن ها پیشرفته تر از بغل بندهای ساده است. بغل بندهای نافی دار نیز در ابعاد و اندازه ۲۰×۲۵ و ۲۵×۲۵ به بازار فروش عرضه می شوند. شرکت های تولید کننده تجهیزات سنگ شکن معادن با توجه به نوع دستگاه قطعات بغل بند را طراحی و تولید می کنند. شرکت ماکان سنگ شکن با فعالیت و تجربه گسترده در زمینه تولید و عرضه قطعات مهم دستگاه های سنگ شکن می تواند شما را در این زمینه کمک و راهنمایی کند. این مجموعه توانسته است تجهیزات مورد نیاز بازار داخلی و بین المللی را با کیفیت و استاندارد جهانی تامین نماید. چنانچه نیاز به مشاوره تخصصی در مورد خرید قطعات دستگاه سنگ شکن دارید می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت کنید. همکاران ما در هر زمان آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند.  

 

کاتالوگ بغل بند کوبیت

 

 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری