ضربه گیر ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی به عنوان یکی از ابزار های ماسه ساز کاربرد دارد که  سنگ ‌هایی با ابعاد ریز را نیز خرد می کند. در سال های اخیر فروش ماسه ساز خرگوشی بیش از پیش شده است در حال حاضر کارخانه ها به جای جمع آوری ماسه ‌های ریز از کف دریاچه‌ ها در تلاش اند تا توسط دستگاه ها سنگ‌های معدنی بزرگ را به وسیله دستگاه ها خرد نمایند تا ماسه‌ ی مورد نیاز را به عنوان یک مواد اولیه تامین گردد. روش کار ماسه ساز خرگوشی به این شکل می باشد که سنگ‌ ها به سندان ماسه ساز خرگوشی برخورد می نماید و به قطعات کوچک و ریز تبدیل می گردد. روتور ماسه ساز خرگوشی وظیفه چرخش سریع سیستم ماسه ساز خرگوشی را برعهده دارد و به‌ این ترتیب ماسه‌هایی با ابعاد چندوجهی تبدیل می کند.

انواع ضربه گیر ماسه ساز خرگوشی

ضربه گیر برای دستگاه های ماسه ساز 2 نوع است:

ضربه گیر مربعی که دارای ابعاد 20 *20 که یک دست آن 4 عدد است.

ضربه گیر کاسه ای که به دو صورت رزوه دار و بدون رزوه  استفاده می شوند که یک دست آن 4 عدد است.

ضربه گیر ماسه ساز خرگوشی
توضیحات تکمیلی محصول

ضربه گیر مربعی ماسه ساز خرگوشی

ضربه گیر ها نیز همچون سایر دستگاه ها با مشکلاتی مواجه خواهند شد . لرزی یکی از این موارد است . علت های مختلفی در لرزش ماسه ساز خرگوشی موثر است،یکی از مهمترین علت ها در لرزش روتور این تجهیز بهره مندی از ضربه گیر لاستیکی نامرغوب خواهد بود به گونه ای که بعد از کارکرد در دستگاه ضربه گیرها ترک برداشته یا از بین می روند.شاسی ماسه ساز می بایست به پایه های ماسه ساز پیچ و مهره گردد، جوشی بودن بدنه به شاسی نیز علت دیگری است که منجر به  لرزش کلی دستگاه می شود .به گونه ای که پس از مدتی کارکردن این تجهیز جوش ها ترک بر می دارند و می شکنند و همین موضوع منجر به تکان خوردن دستگاه و لرزش بسیار زیاد می شود.

 

Image

 

دسته موتور کاسه ای ماسه ساز خرگوشی    

دستگاه سنگ شکن ضربه ای با بهره مندی از سرعت بالای روتور، منجر به وارد کردن  ضربه به مواد شکسته شده از مراحل قبل می شود. مواد ورودی بعد از ضربه چکش خرد می شوند و مجددا به صفحه پوشش برخورد می کنند که در نهایت از درگاه تخلیه خارج می گردند. در این خصوص کاربر می تواند فاصله بین قاب پشتی و قاب روتور را تنظیم نماید، که با این روش اندازه و شکل دانه مواد را می توان تغییر داد. به طور معمول سایز خروجی ماسه ساز خرگوشی 0 تا 15 میلی ‌متر است.

 

Image

 

ایمنی بالا در ضربه گیر ماسه ساز خرگوشی

همانطور که می دانید روتور ماسه ساز خرگوشی در طول سال‌های متمادی استفاده با تحلیل رو به رو می گردد لذا بهتر است که از روبند روتور ۱۸/۱ ماسه ساز خرگوشی، جهت حفظ راندمان بالا و کارکرد صحیح دستگاه ماسه ساز خرگوشی بهره برداری نمود. ضربه گیر ماسه ساز خرگوشی در کنار شوت میانی ماسه ساز خرگوشی قرار می گیرد تا سنگ‌ها آسیبی به بدنه ‌ی دستگاه ماسه ساز خرگوشی وارد نکند. لازم به ذکر است که عدم توجه به این موضوع برای شما هزینه ساز خواهد بود چرا که در دراز مدت می تواند منجر به خرابی دستگاه و برآورد هزینه های زیادی برای کاربر گردد. 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری