روپوش روتور کوبیت

کوبیت ها ، دسته ای از سنگ خردکن ها هستند که نقش های بسیار متنوعی را در صنعت بازی می کنند. این دستگاه پرکاربرد ، از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده و هر یک از این ها ، کاربرد های خاص خود را دارند. قطعات مختلف کوبیت ها شامل ؛ روتور ، روپوش روتور ، چکش کوبیت و غیره. روپوش روتور کوبیت ، جز قطعات یدکی است که نقش بسیار پر رنگی در محافظت از دستگاه و قسمت های مختلف آن دارد. نقش دوار و چرخنده روتور ها ، کمک بسیار شایانی به خرد شدن قطعات سنگ می کند.کوبیت ها ، دسته ای از سنگ خردکن ها هستند که نقش های بسیار متنوعی را در صنعت بازی می کنند. این دستگاه پرکاربرد ، از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده و هر یک از این ها ، کاربرد های خاص خود را دارند. قطعات مختلف کوبیت ها شامل ؛ روتور ، روپوش روتور ، چکش کوبیت و غیره. روپوش روتور کوبیت ، جز قطعات یدکی است که نقش بسیار پر رنگی در محافظت از دستگاه و قسمت های مختلف آن دارد. نقش دوار و چرخنده روتور ها ، کمک بسیار شایانی به خرد شدن قطعات سنگ می کند. اما وجود محفظه و سقفی به نام روپوش روتور کوبیت نیاز است تا انجام این عمل ، ساده تر و انجام پذیر تر باشد.

روپوش روتور کوبیت
توضیحات تکمیلی محصول

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع قطعات یدکی چکش های سنگ شکن و خریداری انواع مختلف آن ها ، می‌ توانید به سایت ها و فروشگاه های مربوطه مراجعه کرده و محصول خود را تهیه نمایید. 

روپوش روتور کوبیت ۱۲۰

سنگ شکن های کوبیت ، دارای مکانیزمی هستند که باعث خرد شدن و تکه تکه شدن سنگ ها و مواد معدنی می شود. مزیت ویژه سنگ شکن کوبیت ، این است که بسته به اندازه ماده معدنی ، می توان از آن در فرایند خرد کردن در مراحل اولیه ، ثانویه و نهایی استفاده کرد. روپوش روتور کوبیت ۱۲۰ ، عنوانی است که به قطعات پوشاننده روتور های کوبیت ۱۲۰ اطلاق می شود. سنگ شکن ها اساساً از سه بخش تشکیل می شوند ؛ قیف تغذیه ، روتور و محفظه خرد کردن . قیف تغذیه که محل ورود مواد مختلف است. این بهش مسئول توزیع قطعات مختلف سنگ ها و ارسال آن ها به روتور می باشد. روتور ها توسط محفظه ای فلزی حفاظت می شوند و از وارد شدن صدمه به آن ها جلوگیری می شود. علاوه بر این ها ، روتور ها عملکردی گرداننده و چرخشی دارند. به همین دلیل ، نیاز است تا پوشش و سقفی فلزی داشته باشند تا از پرت شدن قطعه سنگ های مختلف جلوگیری شود. جهت تهیه و خریداری روپوش روتور کوبیت ۱۲۰ ، می توانید به فروشگاه ها و سایت های مربوطه سر بزنید و از کاربرد های آن بهره مند شوید.

روپوش روتور کوبیت ۱۸۰

روتور ها یکی از پرکاربردترین قطعات موجود در سنگ شکن های کوبیت می باشد و از اعمال خاصی برخوردار است. این قطعه با حالت دورانی و چرخشی که دارد ، موجب خرد شدن قطعات سنگ های مختلف می شود. فرض کنید سنگ هایی که در حال گردش و خرد شدن هستند ، بدون هیچ سد و حفاظی به بیرون پرتاب شوند و عاملی برای ایجاد خطر باشند. روپوش روتور کوبیت ۱۸۰ ، قطعه ای است که در برابر پرتاب شدن قطعات سنگ به بیرون جلوگیری کرده و آن را در داخل دستگاه نگه می دارد. روپوش روتور کوبیت ۱۸۰ ، به صورت کاملا اختصاصی برای کوبیت های ۱۸۰ طراحی شده و می توانید آن را سفارش دهید. روپوش های روتور ، اجزای مهم سنگ شکن های ضربه ای هستند و اغلب به دلیل ماهیت ضربه ای زیاد ، استفاده از آنها عمر کوتاهی دارند. آلیاژ های مقاوم در برابر سایش به سطح چکش جوش داده می شود تا عمر مفید آنها را افزایش دهد. قطعات مختلف روتور و اجزای وابسته به آن ، از فلزات سرسخت و مقاوم تشکیل شده و تا در برابر ضربه های سخت قطعات سنگ ، آسیب نبینند. 

روپوش روتور دوطرفه

وزن دستگاه های کوبیت ، از ۶ تا ۷ تن شروع شده و برای ظرفیت های بالا تا ۲۰ تن نیز می رسد. موتور انواع سنگ شکن های کوبیت ، معمولاً بسته به ظرفیت در محدوده ۷۵ تا ۲۵۰ کیلو وات می باشد. همچین دستگاه های عظیم و بزرگی ، طبیعتاً از اجزا و قطعات یدکی بسیاری تشکیل شده اند. روتور ها ، جز قطعاتی هستند که نقش چرخشی و گرداننده دارند. انواع سنگ شکن کوبیت ، در ظرفیت های مختلف موجود بوده و می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز های صنعتی شما باشد. روپوش روتور دوطرفه ، جز آپشن هایی است که در برخی از کوبیت های نسل جدید وجود دارد. این روپوش ها ، این امکان را به روتور های دوار می دهد تا عملیات خود را ، در حفاظت کامل به انجام برسانند. می توانید جهت خرید مستقیم و بدون واسطه سنگ شکن های چکشی  و انواع قطعات یدکی نصب شده بر‌ روی آن ، با شرکت های مربوطه تماس حاصل کرده و محصول خود را خریداری نمایید.

پین روپوش روتور

روپوش های پوشاننده روتور ها ، به واسطه یک سری از تجهیزات مکانیکی به یکدیگر متصل شده اند. پین روپوش موتور ، موجب اتصال روتور ها و روپوش های آن می شود. این محصول به ظاهر کوچک و ناچیز ، نقش بسیار مهمی در استحکام و قدرت دستگاه دارد. در سنگ شکن های چکشی و ضربه ای ، سنگ ها از ورودی وارد شده و روی روتور های دوار می چرخند و در مرحله اول کمی خرد شده و دوباره وارد محفظه سنگ شکن می شوند و همین مرحله تکرار می شود. این روند تا زمانی ادامه می یابد که سنگ ها کاملا خرد شده و پس از آن ، از خروجی خارج شوند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد قطعات یدکی کوبیت ها می گردید ، پیشنهاد می کنیم که به سایت های مربوطه مراجعه کنید. انواع پین روپوش روتور را می توانید در قیمت های مختلف و به صرفه خریداری کنید. بهتر است پین روپوش روتور را ، متناسب با مدل دستگاه کوبیت سنگ شکن خود تهیه کنید ؛ در غیر این صورت ممکن است سازگاری کافی با محصول شما نداشته باشد.

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری