خشاب سندان کوبیت

خشاب سندان کوبیت ، عموما از جنس آهن بوده و طراحی آن به گونه ای است در برابر شرایط سخت ، مقاومت می کند. فرایند خردایش در سنگ شکن های کوبیت ، با بستن فاصله بین گوشته (واقع بر روی شفت اصلی) و مقعر (که در داخل بدنه اصلی دستگاه نصب می شود، انجام می شود. پوسته بالایی) ، صورت می گیرد. شکاف توسط یک اکسنتریک واقع در پایین شفت اصلی ، باز و بسته می شود که باعث چرخش شفت اصلی می شود. همچنین با تغییر اندازه خارج از مرکز دستگاه (میل لنگ) ، می توان سرعت عبور و اندازه بار خروجی را تغییر داد. تمامی قسمت های اصلی دستگاه که در تماس مستقیم با بار ورودی هستند (مانند خشاب سندان کوبیت) از فولاد مولیبدن منگنز می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش دارد. جهت خرید خشاب سندان کوبیت ، باید نوع دستگاه خود را شناسایی کرده و مطابق با آن ، محصول خود را خریداری نمایید. نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران وجود دارند که قطعات مختلف سنگ شکن های کوبیت را به فروش می رسانند. 

خشاب سندان کوبیت
توضیحات تکمیلی محصول

خشاب سندان ۱۲۰

مواد وارد شده به محل کار سنگ شکن ، توسط چکش های پر سرعت خرد می شود. مواد خرد شده انرژی جنبشی را از چکش ها به دست می آورند و سپس با سرعت زیاد بر روی خشاب سندان و صفحه رنده ، ضربه می خورند و برای بار دوم شکسته می شوند. خشاب سندان ۱۲۰ ، بر اساس دستگاه سنگ شکن کوبیت ۱۲۰ طراحی شده و برای مدل های دیگر ، کاربردی ندارد. این مدل از دستگاه کوبیت ، قادر به تحمل ۱۲۰ کیلوگرم وزن بوده و مواد سنگی مختلف را می توانید در آن استفاده کنید. خشاب سندان ۱۲۰ مقاومت پایین تری نسبت به قطعه مشابه و بزرگتر خود دارد. جهت سفارش این محصولات می توانید به نمایندگی های مربوطه مراجعه کرده و قطعات مورد نیاز خود را ، با توجه به برند و مدل دستگاه خریداری نمایید. جاسندانی 120 استانداردش 8 پله است که روی هر پله 2 سندان توپر دو سوراخ بسته می شود.اما جاسندانی 120 که گروه صنعتی ماکان سنگ شکن تولید می کند، 10 پله است که روی هر پله 3 تا سندان  توپر دو سوراخ سوار می شود. جای هر سندان ورق نبشی 12 میل قرار می گیرد و پشت آن نیز 4 تیرک با ورق 20 میل قرار می گیرد و تنها اختلاف آن با سندان کوبیت 180 این است که روی هر پله 4 سندان توپر دو سوراخ قرار می گیرد. 

خشاب سندان ۱۸۰

سنگ شکن ها ، ماشین هایی هستند که برای کاهش اندازه سنگ های مختلف معمولی و معدنی استفاده می شوند. این محصولات اغلب در تولید سیمان ، بازیافت مصالح ساختمانی و در عملیات های معدنی استفاده می شوند.  کوبیت ها ، دسته ای از سنگ شکن ها هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و پاسخگوی تمامی نیاز های شما هستند. خشاب سندان ۱۸۰ ، میله های فلزی هستند که از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در داخل سندان ها قرار می گیرند. جهت کارایی صد در صدی و با کیفیت دستگاه ، نیاز است تا سندان کوبیت مربوطه ، در داخل خشاب خود قرار گرفته و و عملیات خرد سازی انواع مواد ، صورت بگیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خشاب سندان ۱۸۰ و احاطه کامل بر فعالیت های آن ، بهتر است به سایت های مختلف مربوطه سر بزنید. همانطور که از اسم این محصول پیداست ، به طور اختصاصی برای سندان های ۱۸۰ طراحی شده اند و قابل استفاده بر روی دیگر سنگ شکن های کوبیت نمی باشند.

 

مطالب کاربردی: 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری