خنک کننده هیدروکن

کولر هیدروکن یا خنک کننده هیدروکن که در اندازه های کولر 360 ، کولر 460 و کولر 560 تولید می شود و بسته به میزان حرارت و گرمای منطقه انتخاب میشود .

خنک کننده هیدروکن
توضیحات تکمیلی محصول

کولر هیدروکن 

کولر هیدروکن یا خنک کننده هیدروکن که درعمل همانند رادیاتور خودرو عمل کرده و وظیفه خنک نگه داشتن دستگاه هیدروکن و در اصل بوش های دستگاه را بر عهده دارد . در تیجه یک خنک کننده خوب میتواند درست کار کردن  دستگاه شما را تضمین کند . کولر هیدروکن براساس کارایی ، اندازه و کاربر دارای مدل ها مختلف می باشد که به آن اشاره می کنیم . کولر های ساخت این شرکت از نوع طرح نسیم بوده و بسته به مدل و نوع لوله های مسی که در آن بکار رفته تعداد مختلفی دارد که در ادامه به طور کامل توضیح داده می شود . بعد از ساخت و قرار گرفتن لوله های مسی در داخل ساختمن کولر دو سر آن به وسیله قلع اندود کردن به طور کامل آب بند می شود .

مدل های خنک کننده هیدروکن 

کولر هیدروکن در واقع براساس کارایی آن به مدل های مختلف تقسیم شده است ، مدل  کولر 360 که برای منطق سردسیر مناسب بوده که دمای هوا در این ناطق بالا نبوده و به کولر قدرتمند احتیاجی نمیباشد .

 کولر 460 که برای مناطق  معتدل و مرطوب مناسب بوده . این مدل در دو نوع لوله ضخیم و لوله نازک ساخته می شود که در مدل لوله ضخیم تعداد 88 عدد لوله مسی نمره 12 در آن بکار می رود و در مدل لوله نازک تعداد لوله های مسی به حدود 122 عدد می رسد . کولر 560 تولید می شود که در واقع قدرتمند ترین مدل موجود می باشد که برای مناطق گرم و خشک مناسب بوده و فقط در نوع لوله کلفت ساخته می شود و تعداد لوله های بکار رفته در آن 188 عدد لوله مسی نمره 12 میباشد . 

 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری