چکش HS10

چکش سنگ شکن بهرینگر کار شکست مواد را در دستگاه بهرینگر بر عهده دارد به این صورت که بار ورودی به دستگاه با چکش HS10 بهرینگر که با سرعت زیاد در حال چرخش است برخورد می کند . چکش با انرژی زیاد حاصل از دوران با سرعت بالا بار ورودی را به طرف بغل بند بهرینگر HS پرتاب می کند مصالح با سرعت بسیار زیاد با بغل بند ها برخورد می کنند و میشکنند . این عمل تا رسیدن به سایز مورد نظر ادامه می یابد . هر دست چکش HS10 بهرینگر از چهار عدد چکش تشکیل می شود که وزن کلی هر دست در حدود 756 کیلوگرم می باشد .چکش HS10 بهرینگر نیز مانند بسیاری از مصالح به منظور طولانی کردن عمر مفید آن در شرایط و معادن مختلف در جنس های مختلفی ساخته می شوند که در ادامه به آن می پردازیم.

چکش HS10
توضیحات تکمیلی محصول

انواع چکش HS10 

همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم چکش های بهرینگر  برای طولانی کردن عمر مفیدشان در معادن و شرایط مختلف در جنس های مختلف طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به انواع چکش HS10 بهرینگر می پردازیم.

چکش HS10 منگنزی 

چکش HS10 منگنزی، این نوع چکش همانگونه که از اسمش مشخص است از فولاد منگنزی ساخته شده و برای معادن شن و ماسه با مصالح با سختی کم مناسب می باشد . این نوع چکش در واقع معمول ترین و ارزان ترین نوع چکش بهرینگر HS می باشد.

چکش HS10 نایهارد 

چکش HS10 نایهارد، این نوع چکش از چدن نایهارد ساخته می شود و برای معادن با مصالح با سختی بالا مناسب است. 

چکش HS10 هایکروم

در ساخت چکش HS10 هایکروم از درصد کروم بالا استفاده شده است و با این کار سایش در آن به حداقل ممکن رسیده است . این نوع چکش بهرینگر برای معادن با مصالح با سلسیس بالا و سختی زیاد مانند معادن سنگ آهن مناسب است . یکی از مشکلات این نوع چکش ترد بودن آن است که باید در حمل و نصب آن در دستگاه بسیار دقت نمود به دلیل اینکه ممکن است حتی با روی هم افتان دو چکش برروی هم باعث شکستن آن بشوید ولی اگر بطور درست در دستگاه نصب شود دارای عمر مفید بسیار طولانی نسبت به دیگر انواع چکش بهرینگر است.

چکش HS10 منگنزی مولیبدن دار

چکش HS10 منگنزی مولیبدن دار،این نوع چکش از فولاد منگنزی به همراه 0.3 تا 0.5 درصد مولیبدن استفاده شده است . مولیبدن در درون آنالیز چکش باعث کاهش میزان سایش آن می شود  . این نوع آلیاژ در ساخت چکش بهرینگر HS10 معمول نیست و به صورت سفارشی ساخته می شود . به خاطر شکل و از آن مهمتر وزن سنگین این چکش هزینه آن بسار زیاد است. 

چکش HS10 منگنزی مولیبدن دار

چکش HS10 منگنزی مولیبدن دار، در این مدل از چکش HS10 بهرینگر نیز از مولیبدن استفاده شده است با این تفاوت که درصد آن بین 0.5 تا 0.7 درصد وزنی می باشد . این مدل از چکش نیز همانند مدل قبل معمول نیست و به صورت سفارشی ساخته می شود و هزینه ساخت آن بالا می باشد .

 

کاتالوگ چکش بهرینگر hs10

 

 

 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن   بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری