شفت ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز ها همچون دستگاه های دیگر از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند.ماسه ساز خرگوشی به عنوان یک نمونه از انواع سنگ شکن ‌های پرکاربرد در صنایع مختلف به شمار می رود که در جهت تولید ماسه نقش به سزایی دارد. ماسه ساز خرگوشی وظیفه ‌ی خاصی برعهده دارد و به نوعی در نقش  مرحله‌ ی دوم ساخت ماسه کاربردی است. ماسه ساز خرگوشی قیمت متنوعی دارند که اغلب با توجه به مقاومت آن  نسبت به برخورد سنگ‌ ها و همچنین ابعاد و اندازه‌ی ماسه ‌ای که از خروجی تحویل می‌ دهد قیمت گذاری می شود. به طور کلی قطعات ماسه ساز خرگوشی هم با توجه به نیاز کارخانه‌ ها متفاوت می باشد و کاربر با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می نماید.

دستگاه ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی برای سنگ‌هایی با ابعاد ریز کاربرد دارد. فروش ماسه ساز خرگوشی طی چند سال اخیرا افزایش پیدا کرده است و کارخانه به‌جای جمع آوری ماسه‌های موردنیاز خود از کف دریاچه‌ها، سعی می‌کنند که از سنگ‌های معدنی و خردایش آن‌ها استفاده کنند، تا ماسه‌ی مورد نیاز خود را به عنوان یک مواد اولیه تامین کنند. روش کار ماسه ساز خرگوشی بدین صورت است که سنگ‌ها به سندان ماسه ساز خرگوشی برخورد می نمایند و سپس به قطعات کوچک و ریز تبدیل می گردند. روتور ماسه ساز خرگوشی در نقش چرخش سریع سیستم ماسه ساز خرگوشی عمل می کند و به‌ این ترتیب ماسه‌ هایی با ابعاد چند وجهی تولید می گردد.

شفت ماسه ساز خرگوشی
توضیحات تکمیلی محصول

شفت نازک ماسه ساز خرگوشی

ظرفیت های ورودی در ماسه ساز خرگوشی ۲۰ و ۳۰ تن در ساعت می باشد که اغلب دستگاه از سه درب جانبی برخوردار می باشند و ۸۰-۸۵% خروجی آن را ماسه 0.6 میلی متر شامل می شوند. دانه تولید شده ماسه تیز و شکسته است و با باز کردن آن ها، تمامی قطعات داخلی در دسترس قرار می گیرند که همین موضوع باعث سادگی در تعویض آن ها می شود.روتوری بر روی شفت این ماسه سازها تعبیه شده است که بر روی آن فضاهایی جهت قرار گرفتن چکش های سنگ شکن در نظر می گیرند و سنگ ها با برخورد به این چکش ها و پرتاپ به سمت بدن داخلی خورد می گردند. سایز 75 است.

شفت کلفت ماسه ساز خرگوشی

همانطور که می دانید دستگاه ماسه ساز خرگوشی، به عنوان یکی از نمونه های ماسه ساز به شمار می رود  که از یک شفت عمودی برخوردار است  که با دوران افقی حول محور عمودی شفت عمل خردایش انجام می گیرد. به این شکل که روی روتور چکش هایی تعبیه شده که با سرعت مشخصی در حال چرخش است. در حول محور دیواره ی ماسه ساز نیز سندان هایی قرار می گیرند تا با برخورد بار به این سندان ها ، سنگدانه را به ریز دانه تبدیل می کنند. عملکرد این دستگاه همچون دستگاه راک اند راک است ، به این شکل که سانتریفیوژی عمل می نمایند. تنها با این تفاوت که در نوع خرگوشی سندان ها نقش اصلی را در بر می گیرند  اما در این دستگاه ظرفیت تولید تقریبا پایین تر می باشد ولی مقدار پودر کردن سنگدانه ها بالاتر  خواهد بود. سایز 80 ، منظور از سایز 80 محل نصب بلبرینگ ها روی شفت است.

شفت قدیمی ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی با خرد کردن سنگدانه های نهایی و تولید ماسه شکسته بیشتر در معادن شن و ماسه کاربردی می باشند و طریقه عملکرد این تجهیز به این شکل است که محور به طور عمودی به وسیله الکتروموتور با سرعت ۱۴۰۰ دور دوران دارد و سنگ ها با شدت بسیار بالایی به چکش و سندان ها برخورد و عملیات خردایش انجام می شود.وجود شفت در عملکرد بهتر دستگاه بسیار موثر می باشد. سایز 65 است.

 

برخی از معدن داران سایزهای شفت را براساس کلفت ترین شفت میشناسند که در این صورت شفت کلفت می شود 120 و شفت نازک 115 و شفت قدیمی 90 است.

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری