رویه سندان HS

می دانیم که سندان‌ ها از جنس فولاد یا آهن با روکش منگنز ساخته می‌ شوند. سندان ‌هایی که از جنس آهن یا فولاد هستند توسط روکش منگنزی پوشیده می ‌شوند تا مقاومت به سایش آنها بالاتر رود. انرژی لازم برای سنگ‌ شکنی به این بزرگی توسط روتوری بسیار قدرتمند که وزن بالایی دارد تامین می ‌شود. روتور با کمک یاتاقان ‌ها و سایر اتصالات از جمله بلبرینگ ‌ها عمل می ‌کند. قطعات نام برده باید استحکام بالایی داشته باشند تا تنش ‌های مکانیکی وارده توسط روتور را تحمل کنند. استفاده از سیستم روانکاری به عملکرد این قطعات کمک می ‌کند. به طور کلی سرعت روتور به اندازه ذره مورد نیاز وابسته است اما میانگین سرعت روتور ۶۰۰ دور در دقیقه است.

رویه سندان HS
توضیحات تکمیلی محصول

رویه سندان منگنزی

جنس قطعات در سنگ ‌شکن اهمیت ویژه ‌ای دارد. با گذشت زمان قطعات ممکن است فرسوده ‌شوند و عملکرد سابق را نداشته باشند. به همین علت جنس قطعات و تعویض به موقع آنها بسیار پر اهمیت است. استفاده از فولادهای ضد سایش به بالاتر رفتن کیفیت قطعات و طول عمر آنها کمک می‌ کند. رویه سندان منگنزی از قطعات مهم سنگ ‌شکن های HS در خردایش سنگ‌ های سنگین به شمار می رود. این نوع رویه سندان منگنزی دارای مقاومت بالایی است و در برابر فرسایش استحکام بالاتری دارد. این مدل سنگ شکن ها برای سنگ های تا ۲۵ سانتی متری طراحی و تولید می شوند. برای اینکه بتوان در برابر برخی آسیب ها مقاومت قطعه را افزایش دهند غالبا از این نوع رویه سندان استفاده می کنند. این نوع رویه ها دارای قیمت متفاوتی هستند و برای یافتن اطلاعات در مورد قیمت و انواع آن می توانید به برخی سایت های مربوطه در اینترنت مراجعه کرده و آخرین قیمت این نوع قطعات را جویا شوید. استفاده از این نوع رویه سندان می تواند کارایی کار را افزایش دهد و باعث افزایش بازدهی آنها گردد. جا سندانی HS11 

رویه سندان چدنی

رویه سندان چدنی به سطح بالایی سندان گفته می شود که از چدن ساخته شده است. سندان یک ابزار فلزکاری سنگین و محکم است که عمدتاً در آهنگری و فرآیندهای فلزکاری مورد استفاده قرار می گیرد. این یک سطح جامد و پایدار برای شکل دادن، شکل دادن و چکش کاری قطعات فلزی فراهم می کند.رویه سندان چدنی به دلیل دوام، استحکام و مقاومت در برابر سایش شناخته شده است. چدن ماده ای است که به دلیل خواص عالی در حفظ حرارت و توانایی آن در کاهش ارتعاشات ارزشمند است. این ویژگی ها آن را برای جذب ضربه و نیروی ایجاد شده در هنگام چکش کاری یا عملیات ضربه ای مناسب می کند.

رویه سندان معمولاً صاف یا کمی تاج دار است تا سطحی ثابت و هموار برای کار بر روی قطعات فلزی فراهم کند. اغلب با ویژگی‌های مختلفی مانند سوراخ مقاوم، سوراخ پرچل و فرورفتگی‌ها یا بریدگی‌های مختلف مشخص می‌شود تا انواع مختلف ابزار را در خود جای دهد و قطعه کار را در هنگام شکل‌دهی و شکل‌دهی به طور ایمن در جای خود نگه دارد.رویه سندان چدنی به دقت ماشینکاری یا آسیاب می شود تا سطح کار صاف و یکدستی داشته باشد. برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی که می تواند بر عملکرد و طول عمر آن تأثیر بگذارد، باید به طور مرتب تمیز و نگهداری شود.وزن و اندازه رویه سندان چدنی بسته به مدل خاص و کاربرد مورد نظر متفاوت است. سندان ها در طیف وسیعی از اندازه ها هستند، از نسخه های کوچک قابل حمل گرفته تا سندان های بزرگ و سنگین که در محیط های صنعتی استفاده می شوند. وزن بالای سندان به پایداری و مقاومت آن در برابر حرکت در هنگام استفاده کمک می کند.

رویه سندان HS7

انواع مختلفی از HS وجود دارد که این انواع وابسته به جنس سندان مورد استفاده هستند. اغلب از رویه سندان HS7 آهنی یا فولادی که بر روی آنها روکشی منگنزی کشیده شده ‌است استفاده می ‌شود. منگنز مقاومت بالایی در برابر سایش دارد و طول عمر قطعات را افزایش می ‌دهد. محافظت از قطعات توسط روکش منگنزی از فرسوده شدن آنها جلوگیری می ‌کند. سنگین ‌بودن این سنگ ‌شکن و حجم بالای کاری آن، نیازمند یک سیستم دقیق روانکاوری برای بخش ‌های مختلف بهرینگر به ویژه یاتاقان‌ های آن بوده ‌است تا در هنگام کار مشکلی دستگاه را تهدید نکند. یاتاقان ‌ها و سایر اتصالات از جمله بلبرینگ ‌ها استحکام بالایی دارند و متناسب با سنگین ‌بودن دستگاه طراحی شده ‌اند. چکش کوبیت HS7 یکی از قطعات مهم رویه سندان HS7 در خردایش سنگ‌ های سنگین است. HS7 سنگ ‌شکنی قدرتمند و سنگین است که قابلیت تولید حجم بالای محصولات را دارد و در دسته سنگ ‌‌شکن‌ کوبیت قرار گرفته‌ است. از این دستگاه سنگ ‌شکن برای تولید ماسه ‌های مکعبی از سنگ ‌های سنگین، بزرگ و سخت در اندازه‌ هایی دقیق و با دقت میلیمتری استفاده می ‌شود. رویه سندان HS7 که یکی از مهمترین سنگ ‌شکن‌ ها در این زمینه است توانایی تولید دسته‌ های مختلفی از ماسه‌ ها را دارد. در این سنگ‌ شکن از رویه سندان‌ مجزا از هم استفاده می ‌شود و می‌ توان با دانه بندی ‌های پیوسته انواع ماسه را تولید و استفاده کرد. شایان ذکر است که به کمک رویه سندان می ‌توان دانه بندی خروجی را به صورت دقیق کنترل کرد.

رویه سندان HS10

رویه سندان  HS10جزء مهمی است که در چکش های هیدرولیک استفاده می شود، که به طور خاص برای کاربردهای شکستن و تخریب سنگین طراحی شده است. این بخش مهمی از مکانیسم ضربه‌ای است که ضربات قدرتمندی را برای شکستن مواد سخت مانند بتن، سنگ و آسفالت وارد می‌کند. رویه سندان HS10 معمولاً از مواد با استحکام بالا مانند فولاد آهنگری یا فولاد آلیاژی ساخته شده است تا در برابر ضربه و نیروهای شدید ایجاد شده در حین کار مقاومت کند. این مهندسی شده است تا به طور موثر انرژی را از سیستم هیدرولیک به پیستون ضربه ای منتقل کند، که سپس ضربه را به سطح کار می رساند.

یکی از وظایف اصلی رویه سندان HS10 ایجاد یک پلت فرم محکم و پایدار برای پیستون ضربه ای است. تراز و درگیری مناسب پیستون با مواد شکسته شده را تضمین می کند و امکان انتقال کارآمد و موثر نیرو را فراهم می کند. ساختار مستحکم تاپ سندان به جذب و توزیع نیروهای ضربه ای کمک می کند و سایش و پارگی چکش را به حداقل می رساند و عمر مفید آن را افزایش می دهد.رویه سندان  HS10به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل تعویض است و امکان تعمیر و نگهداری سریع و به حداقل رساندن زمان خرابی را فراهم می کند. بازرسی منظم و تعویض به موقع آنیل تاپ برای اطمینان از عملکرد و ایمنی مطلوب در حین کار ضروری است.

رویه سندان HS14

می دانیم که سندان‌ ها از جنس فولاد یا آهن با روکش منگنز ساخته می‌ شوند. سندان ‌هایی که از جنس آهن یا فولاد هستند توسط روکش منگنزی پوشیده می ‌شوند تا مقاومت به سایش آنها بالاتر رود. انرژی لازم برای سنگ‌ شکنی به این بزرگی توسط روتوری بسیار قدرتمند که وزن بالایی دارد تامین می ‌شود. روتور با کمک یاتاقان ‌ها و سایر اتصالات از جمله بلبرینگ ‌ها عمل می ‌کند. قطعات نام برده باید استحکام بالایی داشته باشند تا تنش ‌های مکانیکی وارده توسط روتور را تحمل کنند. استفاده از سیستم روانکاری به عملکرد این قطعات کمک می ‌کند. به طور کلی سرعت روتور به اندازه ذره مورد نیاز وابسته است اما میانگین سرعت روتور ۶۰۰ دور در دقیقه است. رویه سندان HS14 از قطعات مهم سنگ ‌شکن های HS در خردایش سنگ‌ های سنگین به شمار می رود. این نوع رویه سندان مخصوص کار های سنگین می باشد. این مدل سنگ شکن ها برای سنگ های تا ۲۵ سانتی متری طراحی و تولید می شوند. ظرفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد. مصالح خروجی این دستگاه از سه جا سندانی قابل ریگلاژ عبور می نماید و دارای ماسه دهی بالایی می باشد. رویه سندان HS14 توسط دو عدد پیچ بر روی ردیف های جاسندانی ها نصب می گردد. یکی از مزایای قطعات مختلف سنگ ‌شکن HS از جمله چکش HS14 این می باشد که چنانچه با خرابی مواجه شود و نیازمند تعمیرات و یا تعویض قطعه داشته باشد بدون نیاز به جا به جایی در محل می توان تعمیرات را اعمال کرد.

رویه سندان HS11

 رویه سندان HS قطعه ‌ای استفاده شده در سنگ شکن HS است. ساختار این دستگاه، آن را برای خرد کردن سنگ‌ های بزرگ مناسب کرده است. از سنگ‌ شکن ‌های بزرگ و سخت برای تولید ماسه ‌های مکعبی استفاده می ‌شود. برای خرد کردن این نوع سنگ ‌ها و تولید ماسه ‌های مکعبی به یک سنگ ‌شکن سنگین نیاز است که HS11 مناسب ‌ترین انتخاب برای این نوع خردایش محسوب می ‌شود. شایان ذکر است که رویه سندان HS11 توانایی تولید حجم بالایی از محصولات را دارد. سنگ ‌شکن HS11 یا رویه سندان HS11 که از انواع سنگ شکن کوبیت است با دقت میلیمتری بار خروجی را تنظیم می ‌کند. این سنگ ‌شکن همچنین امکان تولید محصولاتی با دانه ‌بندی پیوسته را با استفاده از سندان ‌های مجزا از هم فراهم کرده است. نوع و جنس این نوع سنگ شکن‌ ها به نوع سندان وابسته است. 
سندان ‌ها از جنس فولاد یا آهن با روکش منگنز ساخته می‌ شوند. سندان ‌هایی که از جنس آهن یا فولاد هستند توسط روکش منگنزی پوشیده می ‌شوند تا مقاومت به سایش آنها بالاتر رود. انرژی لازم برای سنگ‌ شکنی به این بزرگی توسط روتوری بسیار قدرتمند که وزن بالایی دارد تامین می ‌شود. روتور با کمک یاتاقان ‌ها و سایر اتصالات از جمله بلبرینگ ‌ها عمل می ‌کند. قطعات نام برده باید استحکام بالایی داشته باشند تا تنش ‌های مکانیکی وارده توسط روتور را تحمل کنند. استفاده از سیستم روانکاری به عملکرد این قطعات کمک می ‌کند. به طور کلی سرعت روتور به اندازه ذره مورد نیاز وابسته است اما میانگین سرعت روتور ۶۰۰ دور در دقیقه است.
  
جنس قطعات در سنگ ‌شکن اهمیت ویژه ‌ای دارد. با گذشت زمان قطعات ممکن است فرسوده ‌شوند و عملکرد سابق را نداشته باشند. به همین علت جنس قطعات و تعویض به موقع آنها بسیار پر اهمیت است. استفاده از فولادهای ضد سایش به بالاتر رفتن کیفیت قطعات و طول عمر آنها کمک می‌ کند. استفاده از پوشش‌ های منگنزی بر روی قطعات فولادی یا آهنی و امکان تعویض آنها از مزایای مهم رویه سندان HS11 است. به راحتی می ‌توان در صورت مشاهده فرسودگی پوشش ‌های منگنزی را تعویض یا تعمیر کرد. رویه سندان HS11 از جمله قطعات سنگ ‌شکن HS است که از چدنی خاص به نام چدن نایهادر، فولاد منگنزی یا فولاد منگنز مولیبدن ‌دار ساخته می‌ شود.