جا سندانی کوبیت

می دانیم که سنگ شکن ضربه ‌ای (کوبیت) یا Impact crusher جزو دستگاه های با شفت افقی (hsi) هستند. این دستگاه از یک روتور که با زره و قطعات ضربه زننده به نام چکش پوشیده شده، تشکیل شده است. در فرایند خردایش این دستگاه، سنگ های ورودی با سرعت محیطی حدود ۳۰ تا ۵۰ متر بر ثانیه با پرتاب به زره مقابل خود که به آن سندان می گویند و ضربه به آنها خرد می ‌شوند. همچنین سنگ ها در برخورد با یکدیگر نیز خرد می ‌شوند. سندان ها در دو پایه در محفظه خردایش به دنبال هم قرار گرفته ‌اند. فاصله سندان ها نسبت به چکش های در حال حرکت قابل تنظیم می ‌باشد. خشاب سندان یا جا سندانی، جزیی از قطعات یدکی سنگ شکن های کوبیت می باشد و در فروشگاه های مربوطه می توانید آن را پیدا کنید.

جا سندانی کوبیت
توضیحات تکمیلی محصول

جا سندانی کوبیت ۱۲۰

جاسندانی کوبیت ۱۲۰ ، به طور اختصاصی برای دستگاه کوبیت ۱۲۰ طراحی شده است و جایگاهی برای قرار گیری سندان ها می باشد. این قطعات ، از سندان های دستگاه محافظت کرده و به عملکرد بهتر سنگ شکن ، کمک می کند. سنگ شکن ها ، پروسه طولانی را برای ثبت اختراع و تولید پیموده اند. این دستگاه های سنگ خرد کن ، از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هر یک از آن ها ، وظایف ویژه ای را برعهده دارند. امروزه کوبیت ها ، بیش از همه در زمینه های صنعتی شناخته شده اند. برای مثال در صنعت معدن که در آن به عنوان ماشین های بسیار پیشرفته عمل می کنند و قادرند تا مواد خام را با استفاده از نیروی مکانیکی به قطعات کوچکتر با اندازه های مختلف بشکنند. جاسندانی کوبیت ۱۲۰ ، از نظر کیفیت و عملکرد ، در مراحل بسیار بالایی قرار دارد و پوششی ویژه را برای سندان ها به وجود می آورد. همانطور که می دانید سندان ها ، عملکرد و نقش اصلی را در خرد کردن مواد مختلف باز می کنند.

جا سندانی کوبیت ۱۸۰

در واقع ، جاسندانی و خشاب ، دو واژه مختلف اما با عملکرد های یکسانی هستند. کوبیت های سنگ شکن ، در انواع مختلفی تولید می شوند و قادرند تا ۱۲۰ الی ۱۸۰ کیلوگرم از مواد ورودی را تحمل کنند. از محصولات ، از قطعات یدکی متنوعی تشکیل شده اند که هر کدام از آنها ، دارای ویژگی های خاص خود می باشد. یکی از پرکاربردترین قطعات یدکی کوبیت ها ، جاسندانی یا خشاب سندان می باشد. جاسندانی کوبیت ۱۸۰ ، با ارائه ویژگی های مختلف و قرار دادن پوششی مطمئن برای سندان ها ، یکی از پرمصرف ترین قطعات یدکی موجود می باشند. امروزه از کوبیت های سنگ شکن ، در صنایع مختلفی بهره می برند. این محصولات صنایعی همچون ؛ تولید ماسه ، شن ، خرده سنگ و سنگ های معدنی و سنگ ریزه فرآوری شده معدنی ، نمک ، زغال سنگ و حتی صنایع غذایی نیز کاربرد دارند. در صورت مواجهه دستگاه با شرایط محیطی نامناسب و احتمال بروز هرگونه خرابی ، می توانید قطعات یدکی آن را از فروشگاه های مربوطه تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که جاسندانی کوبیت ۱۸۰ به طور اختصاصی برای کوبیت های سنگ شکن مدل ۱۸۰ طراحی شده است.

جا سندانی HS7

در فرایند خردایش، سنگ های ورودی با سرعت محیطی حدود ۳۰ تا ۵۰ متر بر ثانیه با پرتاب به زره مقابل خود که به آن سندان می گویند و ضربه به آنها خرد می ‌شوند. همچنین سنگ ها در برخورد با یکدیگر نیز خرد می ‌شوند. سندان ها در دو پایه در محفظه خردایش به دنبال هم قرار گرفته ‌اند. فاصله سندان ها نسبت به چکش های در حال حرکت قابل تنظیم می ‌باشد. در این جا می خواهیم در مورد جا سندانی HS7 صحبت کنیم. در سنگ شکن ها قطعات زیادی وجود دارند که برای خرد کردن سنگ ها استفاده می شوند. اما در مدل های HS7 از جا سندانی HS7 استفاده می گردد که باید از مقاومت بدنه بالایی برخوردار باشد.  

 

جا سندانی HS10

سندانی کوبیت یکی از قطعات فلزی است که کاربرد زیادی در این نوع از سنگ شکن برای تفکیک و انتقال سنگ ها و در مراحل خرد کردن سنگ ها به کمک این نوع از سنگ شکن استفاده می شود. سندانی قطعه ای است که دو سایز دو پیچ و سه پیچ آن برای سنگ شکن های ۱۲۰ و ۱۸۰ مورد استفاده قرار می گیرد، قطعه ای فلزی می باشد که از چدن و فولاد زنگ نزن و انواع مختلفی از فولاد های مقاوم و محکم طراحی و ساخته شده است، قطعه ای که دو پیچ آن به صورت ۲۴ عددی و سه پیچ آن به صورت ۱۶ عددی به فروش می رسد، جا سندانی قطعه ای دیگر است که از جنس فلز های محکم و مقام می باشد و کاربرد آن از نامش مشخص می باشد، در سنگ شکن ها قطعات زیادی وجود دارند که برای خرد کردن سنگ ها استفاده می شوند. اما در مدل های HS10 از جا سندانی HS10 استفاده می گردد که باید از مقاومت بدنه بالایی برخوردار باشد. 

جا سندانی HS11

جا سندانی قطعه ای دیگر است که از جنس فلز های محکم و مقام می باشد و کاربرد آن از نامش مشخص می باشد، در سنگ شکن ها قطعات زیادی وجود دارند که برای خرد کردن سنگ ها استفاده می شوند. اما در مدل های HS11 از جا سندانی HS11 استفاده می گردد که باید از مقاومت بدنه بالایی برخوردار باشد.