بغل بند HS

بغل بند HS10 به منظور مقاوم کردن بدنه دستگاه سنگ شکن ساخته و در مدل مناسب بر روی دستگاه بسته می شود .

بغل بند HS
توضیحات تکمیلی محصول

بغل بند در دستگاه های سنگ شکن به منظور محافظت از بدنه دستگاه در برابر ضربه و سایش ناشی از برخورد بار با بدنه بر روی ستگاه های سنگ شکن بسته می شوند . به همین منظور بغل بند ها در مدل های مختلف مناسب با مدل و جای مناسب در دستگاه تولید می شود که در صورت سایش و از بین رفتن هم تعویض راحتتری دارد و هم هزینه کمتری . همچنین بغل بند برای دستگاه HS  در دو جنس مختلف ساخته می شود که در ادامه توضیح داده می شود.

 

بغل بند

همانطور که می دانید بغل بند انواع مختلفی دارد و در دستگاه های سنگ شکن جهت محافظت از بدنه دستگاه سنگ شکن در برابر سایش و ضربه ناشی از اصابت بار با بدنه بر روی دستگاه بسته می شود. مدل های مختلف بغل بند در دستگاه سنگ شکن در محل مناسب تولید می شود در ادامه به انواع بغل بند و مدل های مختلف آن می پردازیم.

مدل های بغل بند بهرینگر HS

همانطور که در بالا توضیح داده شد بغل بند های بهرینگر HS بمنظور مناسب بودن برای انواع دستگاه در دو نوع نافی دار و بدون ناف تولید می شود . که انتخاب هر کدام از این دو نوع کاملا بسته به ساخت دستگاه و سلیقه مصرف کننده دارد.

 

بغل بند HS10

 

بغل بند HS10 یک بغل بند ایمنی از شرکت HS Safety است. این بغل بند برای محافظت از کاربر در برابر سقوط از ارتفاع طراحی شده است. بغل بند HS10 از یک کمربند، دو تسمه شانه و یک تسمه مچ پا تشکیل شده است. کمربند از طریق حلقه های D در تسمه های شانه و مچ پا متصل می شود. تسمه های شانه به پشت کاربر متصل می شوند و تسمه مچ پا به دور مچ پا کاربر قرار می گیرد.

غل بند HS10 دارای یک تسمه نگهدارنده است که از حرکت کاربر در هنگام سقوط جلوگیری می کند. این تسمه به دور کمر کاربر بسته می شود و از طریق حلقه های D در تسمه های شانه متصل می شود.

بغل بند HS10 دارای یک قلاب اتصال است که به کاربر اجازه می دهد تا خود را به یک نقطه امن متصل کند. این قلاب به کمربند بغل بند متصل می شود و می تواند در موقعیت های مختلف تنظیم شود.

بغل بند HS10 از مواد با کیفیت ساخته شده است و دارای دوخت های محکم است. این بغل بند دارای گواهینامه CE است و برای استفاده در محیط های صنعتی و ساختمانی ایمن است.

ویژگی های کلیدی بغل بند HS10 عبارتند از:

  • محافظت از کاربر در برابر سقوط از ارتفاع
  • دارای کمربند، دو تسمه شانه و یک تسمه مچ پا
  • دارای تسمه نگهدارنده برای جلوگیری از حرکت کاربر در هنگام سقوط
  • دارای قلاب اتصال برای اتصال کاربر به یک نقطه امن
  • ساخته شده از مواد با کیفیت و دارای دوخت های محکم
  • دارای گواهینامه CE برای استفاده در محیط های صنعتی و ساختمانی

 

انواع بغل بند بهرینگر HS

بغل بند های بهرینگر HS بسته به جای قرار گرفتن در دستگاه در انواع مختلفی ساخته می شود که هر کدام از آنها دارای مدل ناف دار و بدون ناف می باشند و عبارتند از :

بغل بند 25*25 ، بغل بند 20*25 ، بغل بند مثلثی و بغل بند دو سوراخ که به آن به خاطر بسته شدن بر بوی جا سندانی ، رویه سندان هم گفته می شود. بغل بند های بهرینگر HS  در دو نوع جنس مختلف نیز ساخته می شوند . نوع اول و معمول آن چدنی می باشد که در چدن سیاه ساخته شده و بزرگترین حسن آن نسبت به نوع دیگر قیمت بسیار مناسب آن می باشد . نوع دیگر که بخاطر قیمت بالای آن به طور معمول استفاده نمی شود جنس فولاد منگنزی می باشد که سایش آن بسیار پایین می باشد و مدت زمان تعویض بغل بندها را طولانی تر کرده که همین مدت زمان طولانی تعویض آن را صرفه کرده است.

بغل بند HS10

 سنگ شکن های مختلفی در معادن وجود دارد که به روش های ضربه ای، فشار، خرد کردن های مختلف موجب قطعه قطعه کردن سنگ های استخراج شده از معادن می شوند، از این بین می توان به سنگ شکن مخروطی هیدروکن به عنوان یکی از این نمونه ها اشاره کرد. سنگ شکن کوبیت یکی دیگر از قلوه شکن ها و سنگ شکن های ثانویه است که در معادن مختلف استخراج سنگ معدن و برای تولید شن و ماسه به عنوان یک سنگ شکن ثانویه استفاده می شود. سنگ شکن کوبیت یک ماشین صنعتی سنگین است که کارخانجات می ‌توانند از آن برای کاهش اندازه موادی مانند سنگ، بقایای بتن و مواد مشابه استفاده کنند. مواد از طریق ورودی وارد دستگاه شده و طی فرآیند خاصی خرد می ‌شوند. بغل بند های HS10 یکی از موارد مهم و اساسی در کنار چکش سنگ شکن در معدن قرار دارد.
بغل بند HS10 از جمله قطعات این سنگ شکن می باشد. بغل بند HS10 که دارای ضخامت زیادی می باشد، از درهم ریختگی و بیرون ریختگی سنگ های در حال سابیدن و خرد کردن جلوگیری می کند دیگر ویژگی های این بغل بند می توان به این اشاره کرد که دارای فرورفتگی هایی منظم و بیرون آمدگی می باشد که در کنترل قوه سنگ ها برای سنگ شکن موثر است، معمولا بغل بند HS10 از جنس فولاد زنگ نزن استفاده می شوند. ضخامت بالایی که مجموعه ای بغل بند ها در سنگ شکن ها دارند بخش زیادی از وزن دستگاه سنگ شکن را تشکیل می دهند و همین موجب استحکام بیشتر سنگ شکن هم شده است، تا در برابر ضربه ها و کوبیدگی هایی که از طرف جک های خرد کننده سنگ شکن وارد می شود دستگاه با لغزش و جا به جایی و لرزش مواجه نشود.
 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری