چکش HS7

 

چکش HS یک قطعه اصلی در سنگ شکن های کوبیت است که برای خردایش سنگ ها استفاده می شود. چکش های HS معمولاً از جنس فولاد منگنزی یا فولاد منگنزی مولیبدن دار ساخته می شوند. این جنس ها دارای مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی هستند.

چکش بهرینگر HS7  از قطعات مهم سنگ‌شکن بهرینگر HS در خردایش سنگ‌های سنگین به شمار می رود. سنگ شکن کوبیت از سری سنگ شکن های بهرینگر اقتصادی و مدرن در کنار چکش سنگ شکن مخصوص کار های سنگین می باشد. این نوع سنگ شکن ها در سه مدل HS14 – HS10 – HS7  تولید می گردند . این مدل سنگ شکن ها برای سنگ های تا ۲۵ سانتی متری طراحی و تولید می شوند.طرفیت این دستگاه ها بسیار بالا می باشد .مصالح خروجی این دستگاه از سه جاسندانی قابل ریگلاژ عبور می نماید و دارای ماسه دهی بالایی می باشد. هر ست ۴ تایی چکش بهرینگر HS7 در حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم وزن دارد. یکی از مزایای قطعات مختلف سنگ‌شکن بهرینگر HS از جمله چکش بهرینگر HS7 این می باشد که چنانچه با خرابی مواجه شود و نیازمند تعمیرات و یا تعویض قطعه داشته باشد بدون نیاز به جا به جایی در محل می توان تعمیرات را اعمال کرد. 

چکش HS7
توضیحات تکمیلی محصول

ساختار چکش HS7

همانطور که می دانید بهرینگر HS سنگ ‌شکنی بسیار قدرتمند می باشد و کاربرد آن برای خرد کرد سنگ های سنگین می باشد.این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابلیت خرد کردن با حجم بالای محصولات را دارد و در دسته سنگ‌‌شکن‌ کوبیت قرار می گیرد.ساختار این نوع دستگاه سنگ‌ شکن به گونه ای است که  تولید ماسه ‌های مکعبی از سنگ ‌های سنگین، بزرگ و سخت در اندازه‌هایی دقیق و با دقت میلی ‌متری بهره برداری می نماید. بهرینگر HS  توانایی  تولید انواع ماسه را دارد از این حیث به عنوان یکی از مهمترین سنگ ‌شکن‌ها شناخته می شود.
در سنگ شکن بهرینگر از رویه سندان‌ مجزا مصرف می شود که این قابلیت را دارد تا با دانه بندی ‌های پیوسته انواع ماسه را تولید و استفاده نماید. به طور کلی می توان دانه بندی خروجی را به وسیله رویه سندان به طور کامل کنترل و بررسی نمود. بهرینگر HS در انواع مختلفی تولید و ارائه می گردد که این تفاوت ها با توجه به رویه ی سندان اتفاق می افتد.

ویژگی چکشHS7

رویه سندان Hs  آهنی یا فولادی است که روی آن به وسیله منگنزی کشیده شده ‌است. منگنز در برابر سایش مقاومت بالایی را نشان می دهد و طول عمری بالایی دارد. محافظت از قطعات بهرینگر به وسیله روکش منگنزی  می باشد که به خوبی از فرسوده شدن آن جلوگیری می کند.سنگین ‌بودن این سنگ‌ شکن و حجم بالای کاری آن، نیازمند یک سیستم دقیق روانکاوری برای بخش‌های مختلف بهرینگر به ویژه یاتاقان‌های آن می باشد تا در زمان عملیات با مشکلی مواجه نشود. چکش کوبیت hs7  به عنوان قطعات مهم در این مدل از سنگ شکن می باشد. چکش کوبیت به شدت در معرض سایش و فرسودگی قرار دارد و ضد سایش‌ بودن آن اهمیت بالایی دارد. استفاده از فولاد منگنزی یا فولاد منگنز مولیبدن‌دار به افزایش طول عمر این چکش کمک شایانی زیادی می کند. چکش بهرینگر 7HS  از چدن خاصی تولید می شود که نام آن نایهارد است ، دلیل استفاده از این نوع چدن مقاومت بالای آن در برابر سایش می باشد.

 

جا سندانی HS7

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری