نگهدارنده گردگیر هیدروکن

نگهدارنده گردگیر هیدروکن
توضیحات تکمیلی محصول

هیدروکن یکی از دستگاه های سنگ شکن است که مواد معدنی با سختی بالا را در مرحله دوم خردایش، به قطعات ریز تری تبدیل می کند. نحوه کار به این صورت است که قلوه سنگ ها از قسمت بالایی دستگاه به درون دستگاه ریخته شده و بر حسب میزان تنظیم فاصله بین کانیکو هیدروکن و منتل هیدروکن، سنگ یا مواد معدنی ورودی به قسمت های کوچک‌تری تبدیل می شود. نیروی لازم برای حرکت دستگاه هیدروکن توسط الکتروموتور تامین می شود. روند انتقال نیرو به موتور به این صورت است که نیرو توسط قطعاتی مثل چرخ دنده، شفت و پولی به کانیکو و منتل سنگ شکن انتقال می یابد. بدیهی است که طی فرآیند خردایش، گرد و غباری بسیار زیادی تولید می شود که دستگاه برای رفع این گرد و غبار به قطعه ای به نام گردگیر هیدروکن نیاز دارد. گردگیر هیدروکن بر پایه ای استوار شده است که در ادامه قصد داریم در این خصوص اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اهمیت نگهدارنده گردگیر هیدروکن

سیستم گردگیر روی دستگاه هیدروکن به راحتی نصب می شود. این گردگیرها کارایی بالایی داشته و کارتریج اند. تجهیزات مرتبط با سیستم گردگیر دارای نگهدارنده گردگیر هیدروکن است. نگهدارنده گردگیر هیدروکن را نیز می توانید از طریق ماکان سنگ شکن سفارش دهید. این نگهدارنده وظیفه نگه داشتن گردگیر هیدروکن را دارد. این قطعه در اصل برای جمع آوری گرد و غبار حاصل از سایش به کار می رود. قطعات دستگاه در اثر فرسایش زیاد تولید ریزگرد های آلومینیومی می کند که ترکیب شدن آن با آب می تواند موجب تولید جرقه شود. البته این آب همیشه در پروسه خردایش ایجاد نمی شود گاه حتی بخار آب موجود در هوا نیز برای یک آتش‌سوزی بزرگ کافی است. به همین دلیل است که در دستگاه سنگ شکن هیدروکن از قطعه گردگیر استفاده می شود. نگهدارنده گردگیر هیدروکن قطعه بسیار مهمی است که بعد از مدتی به دلیل سایش باید تعویض شود. البته معمولا نگهدارنده گردگیر هیدروکن با خود قطعه تعویض می شود.

 

نگهدارنده گردگیر هیدروکن

چرا باید از نگهدارنده گردگیر هیدروکن استفاده کرد؟

استفاده از سنگ شکن هیدروکن در ساختمان سازی، راهسازی، جاده سازی و صنعت معدن بسیار رایج است. وجود قطعه نگهدارنده گردگیر هیدروکن یکی از ویژگی های بسیار خوب این دستگاه است. چرا که خطر انفجار ناشی از ترکیب ریزگرد های فلزی با رطوبت را کاهش داده و به صفر می رساند. تعمیر و تعویض این قطعه بسیار آسان بوده و به راحتی قابل سفارش است. از طرفی طراحی آن نیز در اکثر مواقع در ایران انجام گرفته و می تواند متناسب با نوع دستگاه سنگ شکن طراحی منحصر به فردی برای نگهدارنده گردگیر هیدروکن در نظر گرفت. البته تمامی قطعات سنگ شکن های موجود در ماکان سنگ شکن قابل طراحی اند. دانش مهندسین شرکت ماکان سنگ شکن در این مورد به قدری است که توانایی تولید قطعات حساسی چون نگهدارنده گردگیر هیدروکن را دارند. این دقت در تولید بسیار مهم است چرا که گاه باید قطعه دقیقا چفت با سایر قطعات باشد و حتی چند میلی متر اضافه یا کم بودن قطر قطعه می تواند در روند کار خلل ایجاد کند. مهارت تراشکاری و استفاده از ماشین آلات حرفه ای یکی از مزایای تیم ماکان سنگ شکن محسوب می شود.

 

نگهدارنده گردگیر هیدروکن

 
سنگ شکن هیدروکن یکی از پرکاربردترین دستگاه های صنعتی است که از آن بیشتر برای خرد کردن قلوه سنگ های بزرگ معدنی استفاده می شود. این دستگاه تشکیل شده از قطعات مختلف است که هر یک نقش بسیار مهمی را برای فرایند خردایش ایفا می کنند برای مثال چرخ دنده، پولی، شفت، منتل و کانیکو نقش بسیاری در تعیین اندازه قطعات خروجی از دستگاه سنگ شکن را دارند. اگر به مقاله مربوط به گردگیر هیدروکن مراجعه کنید، شما می توانید با نام و شکل ظاهری تمام قطعات جانبی آشنا شوید. لازم به ذکر است که تمامی این قطعات قابل سفارش بوده و شما می توانید آن ها را از طریق شرکت ماکان سنگ شکن خریداری کنید. کیفیت و دقت در کار یکی از ویژگی های تیم ما محسوب می شود و از همین روی تولیدات ماکان سنگ شکن امروزه به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری