درپوش یاتاقان کوبیت

درپوش یاتاقان کوبیت ، یکی از مهمترین قطعات یدکی کوبیت های سنگ شکن به شمار می رود و دارای کاربرد های بسیاری نیز می باشد. این محصولات نقش محافظتی بسیار مهمی دارد و از به عنوانی یک پوشش مستحکم ، یاتاقان ها را در بر می گیرد. درپوش ساده یاتاقان کوبیت 120 به واسطه طراحی خاص خود ، باید از ورود گرد و غبار و دیگر آلودگی های خارجی به داخل یاتاقان ، جلوگیری کند. بنابراین می توان گفت که با خرید یک درپوش یاتاقان ؛ می توان طول عمر قطعات یاتاقان موجود در دستگاه را افزایش داد و برای مدت طولانی تری از آن ها استفاده کرد.

درپوش یاتاقان کوبیت
توضیحات تکمیلی محصول

درپوش ساده یاتاقان کوبیت

درپوش ساده یاتاقان کوبیت ، یکی از مهمترین قطعات یدکی کوبیت های سنگ شکن به شمار می رود و دارای کاربرد های بسیاری نیز می باشد. این محصولات نقش محافظتی بسیار مهمی دارد و از به عنوانی یک پوشش مستحکم ، یاتاقان ها را در بر می گیرد. درپوش ساده یاتاقان کوبیت به واسطه طراحی خاص خود ، باید از ورود گرد و غبار و دیگر آلودگی های خارجی به داخل یاتاقان ، جلوگیری کند. بنابراین می توان گفت که با خرید یک درپوش یاتاقان ؛ می توان طول عمر قطعات یاتاقان موجود در دستگاه را افزایش داد و برای مدت طولانی تری از آن ها استفاده کرد. ذکر این مطلب حائز اهمیت است که یاتاقان ها.  در انواع مختلفی از صنایع مکانیکی و ماشین آلات نقش دارند. شما می توانید با خرید یک درپوش باکیفیت برای یاتاقان دستگاه ، افزایش طول عمر آن‌ را تضمین کنید. هر زمانی که حرکت دورانی در بین قطعات کوبیت سنگ شکن نیاز باشد ، باید از یاتاقان ها بهره برد. بنابراین حفظ و نگهداری مناسب این قطعات یدکی ، از اهمیت بالایی برخوردار است.ذکر این مطلب حائز اهمیت است که یاتاقان ها. در انواع مختلفی از صنایع مکانیکی و ماشین آلات نقش دارند. شما می توانید با خرید یک درپوش ساده یاتاقان کوبیت باکیفیت برای  دستگاه ، افزایش طول عمر آن‌ را تضمین کنید. هر زمانی که حرکت دورانی در بین قطعات کوبیت سنگ شکن نیاز باشد ، باید از یاتاقان ها بهره برد. بنابراین حفظ و نگهداری مناسب این قطعات یدکی ، از اهمیت بالایی برخوردار است.

درپوش مرکب یاتاقان کوبیت

درپوش مرکب یاتاقان کوبیت جزء مهمی است که نقش مهمی در عملکرد و عملکرد مته دارد. پوشش یاتاقان به عنوان یک محفظه محافظ برای یاتاقان ها عمل می کند، که برای حمایت از عناصر دوار و ایجاد عمل حفاری صاف و کارآمد بسیار مهم هستند.ماده کامپوزیت مورد استفاده در ساخت روکش بلبرینگ ترکیبی از مواد مختلف مانند پلیمرها، الیاف و رزین ها می باشد. این ماده کامپوزیتی چندین مزیت از جمله استحکام بالا، دوام، مقاومت در برابر خوردگی و توانایی مقاومت در برابر سختی‌های برنامه‌های حفاری سنگین را ارائه می‌دهد.

وظیفه اصلی پوشش یاتاقان محافظت از یاتاقان ها در برابر عناصر خارجی مانند گرد و غبار، زباله و رطوبت است. این آلاینده ها می توانند باعث سایش و آسیب زودرس یاتاقان ها شوند که منجر به کاهش عملکرد و شکست احتمالی مته چکشی می شود. پوشش کامپوزیت بلبرینگ به عنوان یک مانع عمل می کند و از نفوذ این مواد مضر جلوگیری می کند و طول عمر و قابلیت اطمینان مته را تضمین می کند. همچنین، مواد کامپوزیت استفاده شده در پوشش یاتاقان به کاهش ارتعاشات و کاهش صدای تولید شده در طول فرآیند حفاری کمک می کند. این به محیط کاری راحت تر و ارگونومیک تر برای اپراتور کمک می کند.

درپوش کور یاتاقان کوبیت

اگر ایمنی دستگاه سنگ خرد کن کوبیت برایتان مهم است ، پیشنهاد می کنیم که از درپوش کور یاتاقان کوبیت استفاده کنید. یاتاقان ها به طور کلی ، در دستگاه هایی به کار می رود که عملکرد دورانی و چرخشی دارند. عامل چرخاننده روتور و چکش های کوبیت ، بر عهده یاتاقان ها می باشد و حفاظت از این قطعات ، برعهده درپوش یاتاقان می باشد. یاتاقان ها را به عنوان تکیه گاهی برای اجزای مختلف دستگاه کوبیت در نظر می گیرند. درپوش کور یاتاقان کوبیت ، از ورود هرگونه گرد و غبار و عوامل خارجی به داخل یاتاقان جلوگیری کرده و نقش مهمی را در حفظ سلامت آن ، ایفا می کند. شفت روتور کوبیت جهت چرخش، بر روی دو عدد یاتاقان سوار است که مجموعه یاتاقان بسته به مدل کوبیت دارای قطعات خاص خود می باشند که درپوش ها یکی از این قطعات می باشند. همچنین فلنچ کور یا بلایند فلنچ که به اختصار با BL نشان داده می شود، از اتصالات پایپینگ به شمار می رود که از آن برای مسدود کردن موقت یا دائم مسیر جریان در خطوط و تجهیزات استفاده می شود. درپوش ها به سه مدل درپوش ساده، درپوش مرکب و درپوش کور کوبیت تقسیم می شوند که بسته به طراحی کوبیت، انتخاب می گردد. از درپوش ساده و مرکب زمانی که شفت دستگاه بعد مجموعه یاتاقان همچنان امتداد  داشته باشد، استفاده شده و در غیر اینصورت از درپوش کور استفاده می گردد. در اینجا قصد داریم در مورد درپوش کور کوبیت صحبت کنیم. 

قیمت درپوش کور کوبیت

 برای اطلاع از قیمت درپوش کور کوبیت می توانید از طریق های مختلفی اقدام کنید. همانطور که بیان کردیم از فلنچ کور برای مسدود کردن موقت یا دائم مسیر جریان در خطوط و تجهیزات استفاده می شود. با توجه به نوسانات ارز پایدار نبودن قیمت ها باید برای اطلاع نهایی با شرکت فروشنده تماس حاصل فرمایید. اما شما می توانید به برخی از سایت های معتبر نیز مراجعه کرده و قیمت این نوع قطعات را پیدا کنید. با توجه به اینکه جنس این درپوش ها می تواند در قیمت آن تاثیر داشته باشد، بنابراین حتما به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید جنس خوب و مستحکم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. 

درپوش کور HS10

می دانید که از فلنچ کور برای مسدود کردن موقت یا دائم مسیر جریان در خطوط و تجهیزات استفاده می شود. یکی از انواع درپوش کور کوبیت که استفاده زیادی از آن در سنگ شکن ها می گردد، درپوش کور HS10 است. این نوع درپوش ها نیز برای همان منظور گفته شده در سنگ شکن های کوبیت استفاده می گردند. قیمت این نوع درپوش ها نیز بسته به جنس و شرکت سازنده می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت آن باید به سایت های معتبر مراجعه کرده و با آنها تماس حاصل فرمایید. 

درپوش کور ساده

 یکی دیگر از درپوش های موجود درپوش کور ساده است که در کنار درپوش کور کوبیت مورد استفاده قرار می گیرد. این درپوش ها نیز در کیفیت های مختلف ساخته و تولید می شوند. برای اطلاع از قیمت آنها نیز می توانید با کارشناسان مربوطه تماص بگیرید. همچنان از طریق برخی سایت های معتبر نیز می توانید از قیمت آنها مطلع گردید. 

درپوش کور HS10 مرکب

در پایان به درپوش کور HS10 مرکب اشاره می کنیم که در سنگ شکن های HS10 مورد استفاده قرار می گیرند. بیان کردیم که جهت آب بندی و جلوگیری از نشتی در فلنچ کور از واشر در بین دو فلنچ استفاده می شود. باید بدانید که با توجه به فشار کاری باید نوع فلنچ کور و نوع گسکت انتخاب شود. بنابراین استفاده از آنها در درپوش ها ضروری است. از درپوش کور HS10 نیز مانند درپوش های ساده زمانی که شفت دستگاه بعد مجموعه یاتاقان همچنان امتداد  داشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه قیمت آنها را بیابید باید به سایت های مربوطه مراجعه کرده و با کارشناسان آن تماس بگیرید.  در اینجا در مورد درپوش کور کوبیت و برخی دیگر از درپوش ها صحبت کردیم و نکاتی را در مورد قیمت آنها بیان نمودیم. در مورد اینکه از فلنچ کور برای بستن یک مسیر خط لوله استفاده می گردد، نیز مطالبی را بیان نمودیم.