تاپ شل

بدنه اصلی هیدروکن ها از دو قسمت اصلی به نام باتم شل و تاپ شل ایجاد گردیده است. خود تاپ شل که یک قطعه است، توسط دوازده پیچ اصلی بر روی باتم شل پیکر بندی شده است. باری که از قسمت بالای تاپ شل وارد سنگ شکن می شود، از بین بازو های آن وارد سنگ شکن می شود. ما چند نوع تاپ شل به اسامی تاپ شل دوبازو کوتاه، تاپ شل دوبازو بلند و تاپ شل سه بازو و غیره داریم. چند نوع تاپ شل با عدد هستند که مواردی مثل تاپ شل 4 هیدروکن، تاپ شل 5 هیدروکن، تاپ شل 6.5 هیدروکن و تاپ شل 8 هیدروکن از این نوع ها هستند. با توجه به تفاوت مدل ها، وزن هر کدام از مدل ها نیز باهم کاملا فرق می کند. هنگامی که از سنگ شکن هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و قلوه شکن استفاده شود، باید اندازه تاپ شل آن را نیز تغییر دهند.

تاپ شل
توضیحات تکمیلی محصول

پوسته اصلی هیدروکن از دو بخش مجزا به نام باتم شل و تاپ شل تشکیل شده است . تاپ شل بر روی باتم شل بسته شده و کانکیو داخل آن قرار می گیرد .جنس تاپ شل از فولاد کربنی است و وزنی در حدود 2500 کیلوگرم وزن دارد .

انواع تاپ شل هیدروکن

تاپ شل هیدروکن معمولا در دو نوع دو بازو و سه بازو تولید میشود که بسته به نوع مصرف قابل انتخاب می باشد . تاپشل قطعات مختلفی را در خود جای می دهد که مهمترین آن کانکیو می باشد . از دیگر قطعات که در داخل یا بر روی تاپشل نصب می شود می توان به هاپر ، کاپ ، اسپایدر ، کاسه نمد اسپایدر می باشد . بدنه اصلی هیدروکن ها از دو قسمت اصلی به نام باتم شل و تاپ شل ایجاد گردیده است. خود تاپ شل که یک قطعه است، توسط دوازده پیچ اصلی بر روی باتم شل پیکر بندی شده است. باری که از قسمت بالای تاپ شل وارد سنگ شکن می شود، از بین بازو های آن وارد سنگ شکن می شود. ما چند نوع تاپ شل به اسامی تاپ شل دوبازو کوتاه، تاپ شل دوبازو بلند و تاپ شل سه بازو و غیره داریم. چند نوع تاپ شل با عدد هستند که مواردی مثل تاپ شل 4 هیدروکن، تاپ شل 5 هیدروکن، تاپ شل 6.5 هیدروکن و تاپ شل 8 هیدروکن از این نوع ها هستند. با توجه به تفاوت مدل ها، وزن هر کدام از مدل ها نیز باهم کاملا فرق می کند. هنگامی که از سنگ شکن هیدروکن به عنوان سنگ شکن اولیه و قلوه شکن استفاده شود، باید اندازه تاپ شل آن را نیز تغییر دهند.


Image

 

 

ویژگی های مهم تاپ شل هیدروکن

 

تاپ شل از اجزای اصلی در سنگ شکن هیدروکن هستند. شما با شناختن ویژگی های تاپ شل، برای تهیه کردن آن ها مشکل خاصی پیدا نمی کنید. تاپ شل را می توان با ماده های مختلفی مثل فولاد منگزی مولیبدن دار تولید شده و به بازارهای مصرفی عرضه شوند. در صورت نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. امکان تعویض کردن تاپ شل در محل نصب آن وجود دارد. این کار بدون منتقل کردن سنگ شکن هیدرو کن به داخل کارخانه انجام می شود.

 

تاپشل هیدروکن

تاپشل هیدروکن یک جزء حیاتی در سنگ شکن های هیدروکن است که نوعی سنگ شکن مخروطی هستند که در معدن، پردازش سنگدانه و سایر صنایع استفاده می شود. پوسته بالایی بخش جدایی ناپذیر ساختار بیرونی سنگ شکن است و نقشی حیاتی در عملکرد و عملکرد کلی دستگاه ایفا می کند. تاپشل هیدروکن معمولا از مواد بادوام مانند فولاد یا چدن ساخته می شود تا در برابر نیروهای فشاری بالا و شرایط عملیاتی سخت مقاومت کند. این به گونه ای طراحی شده است که اجزای داخلی سنگ شکن از جمله محفظه سنگ شکن و گوشته را به طور ایمن محصور کرده و از آن محافظت کند.

یکی از عملکردهای اصلی تاپشل هیدروکن، فراهم کردن یک پلت فرم نصب برای مجموعه گوشته است. گوشته، که یک آستر مخروطی شکل است، در داخل تاپشل قرار دارد و مستقیماً با مواد خوراک ورودی تماس می گیرد. پوسته بالایی، تراز و پشتیبانی مناسب گوشته را تضمین می کند و به آن اجازه می دهد تا به طور موثر مواد را خرد و پردازش کند. علاوه بر این، تاپشل هیدروکن اغلب دارای دهانه ها و رابط های مختلف برای قرار دادن سایر اجزا و سیستم ها است. اینها ممکن است شامل لاینر کانکیو، آرایش آب بندی گرد و غبار، مجموعه غیرعادی و سایر قطعات جانبی باشد که به عملکرد و نگهداری صحیح سنگ شکن کمک می کند.
 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری