فولی ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی ، یکی ازدستگاه های ماسه ساز به شمار می رود که از یک شفت عمودی برخوردار است  که با دوران افقی حول محور عمودی شفت عمل خردایش را انجام می دهد. به این شکل  که روی روتور چکش هایی تعبیه شده است که با سرعت مشخصی در حال چرخش می باشد. حول دیواره ی ماسه ساز نیز سندان هایی قرار دارد که سنگدانه ها با برخورد به این سندان ها به ریز دانه تبدیل می شوند. عملکرد این دستگاه همچون دستگاه راک اند راک می باشد ، در واقع به این معناست که به شکل  سانتریفیوژی عمل می نماید.با این تفاوت که در نوع خرگوشی سندان ها نقش اصلی را بر عهده می گیرند.ضمن اینکه  ظرفیت تولید در ماسه ساز های خرگوشی تقریبا پایین تر می باشد اما میزان پودر کردن سنگدانه ها بالاتر است.به طور معمول محدودیت خوراک در این دستگاه ها نهایتا تا چهار سانتی متر است.لازم به ذکر این نکته می باشد که ظرفیت ورودی ماسه ساز خرگوشی ۲۰ و ۳۰ تن در ساعت است که همین عملکرد باعث محبوبیت بیشتر آن ها می شود.

فولی ماسه ساز خرگوشی
توضیحات تکمیلی محصول

فولی سر دینام ماسه ساز خرگوشی

فولی سردینام ماسه ساز خرگوشی، وسیله ای است برای انتقال قدرت دینام به دستگاه  که بر روی سر دینام الکتریکی نصب می شود که در واقع قطر آن 34 است و 5 تسمه از نوع 30 است. وزن خام آن حدود 62 کیلو گرم است. قطعات سنگ شکن عمودی یا به اصطلاح ماسه ساز ها بعد از آن که در کشور، به وسیله بعضی از شرکت های معتبر ، تولید شد، کشور را از جهت وارد کردن انواع قطعات این نوع دستگاه ها و علی الخصوص قطعات سنگ شکن عمودی (ماسه ساز) ، به خود کفایی رسید که همین امر بر اقتصاد کشور تاثیر بسزایی داشت هم به دلیل اقتصادی تر بودن قیمت نهایی این قطعات در تولید داخل کشور و هم از جهت صرفه جویی ارزی برای وارد کردن قطعات سنگ شکن عمودی (ماسه ساز) و سایر تولیدات این شرکت، منتفع کرد.

فولی سر شفت ماسه ساز خرگوشی

فولی سرشفت ماسه ساز خرگوشی نیز روی سرشفت ماسه ساز نصب می شود قطر آن 38 است و 5 تسمه 30 است. وزن خام آن حدود 65 کیلوگرم است. کاربرد اصلی ماسه ساز ها در معادنی که تمایل به تولید ماسه شکسته بیشتری می باشد بسیار کاربردی تر است ضمن اینکه  قابلیت و ظرفیت های مختلفی از آن موجود است که برای خرد کردن مواد غیرچسبنده خشک و تا استحکام 450MP از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و غیره دیگر سنگ های معدنی بسیار کاربردی خواهد بود.به طور معمول ماسه ساز ها در  سه نوع ماسه ساز خرگوشی، پاکتی، راک اند راک ساخته و تولید و به بازار ارائه می گردند.

 

Image

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری