توری ضد سایش

توری ضد سایش
توضیحات تکمیلی محصول

یکی از موضوعاتی که این روزها مورد توجه افراد قرار دارد استفاده از مصالح و متریال هایی است که در برابر دما و رطوبت مقاوم هستند و ساختار خود را از دست نمی دهند. به همین دلیل استفاده از فلزات مختلف در تولید این محصولات اهمیت زیادی دارد. برخی از فلزات مانند فولاد و یا استیل در برابر خوردگی و فرسایش بسیار مقاوم هستند و همین امر سبب شده است و وقتی در ساخت محصولی مورد استفاده قرار می گیرند، ویژگی ضد فرسایشی آنها نام محصول را پوشش دهد. توری ضد فرسایش یکی از محصولاتی است که از آن در صنایع مختلفی از جمله صنایع ساختمان سازی استفاده می شود. این توری از فلزات مقاومی ساخته شده است و این موضوع طول عمر آنها را افزایش داده است. در ادامه تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد توری ضد فرسایش در اختیار شما قرار دهیم. 
 

توری ضد فرسایش


کاربرد توری ضد سایش

اولین سوالی که ممکن است در این زمینه پرسیده شود در مورد کاربرد توری ضد فرسایش است. همانطور که متوجه شده اید، از این توری ها می توان در صنایع مختلفی از جمله صنایع ساختمانی استفاده کرد. این توری ها می توانند برای حفاظت از کارگرها ( به طور مثال جلوگیری از سقوط) و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین، این توری ها برای ساخت ابزاراتی نظیر آرماتور و یا ایجاد فنداسیون در کف مورد توجه قرار دارند. 
از طرفی دیگر باید بدانید یکی از کاربردهای ویژه این توری ها در باغ وحش و یا مراکز نگهداری حیوانات است. طبق استانداردهای بین المللی، حفاظی که برای حیوانات در نظر گرفته می شود باید ویژگی های متعددی داشته باشد که یکی از آنها مقاومت در برابر رطوبت و دما است. این توری ها از متریالی ساخته شده اند که عوامل محیطی نمی توانند سبب فرسودگی آنها شوند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی در افزایش طول عمر این محصولات دارد. از موارد دیگر استفاده از این توری ها می توان به صنایع سد سازی اشاره کرد. 

 

این توری ها از چه فلزهایی ساخته شده اند؟

فلزی که در ساخت این توری ها به کار برده می شود نقش تعیین کننده ای در ویژگی ضد سایشی آنها دارد. یکی از فلزات پر استفاده در این توری ها فلز فولاد است. فولاد مقاومت بسیار بالایی در برابر و عوامل محیطی دارد و در تمامی شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. همچنین، از این فلز می توان در مکان هایی که نیاز به محافظت دارند مانند فرودگاه ها استفاده کرد ( این فلزها را نمی توان با قیچی و یا ابزارهای دیگر به راحتی از بین برد و این موضوع ضریب امنیتی فولاد را بالا برده است). 
 

این توری ها از چه فلزهایی ساخته شده اند؟


یکی دیگر از فلزهایی که برای استفاده در این توری ها پیشنهاد می شود فلز استیل است. استیل نیز مانند فولاد قابلیت ضد فرسایشی بالایی دارد و در تمای شرایط آب و هوایی قابل استفاده است، اما باید بدانید که مقاومت آن از فولاد کمتر است. همین امر سبب شده است کسانی که به دنبال محصولاتی بسیار مقاوم هستند، توری ضد فرسایش فولادی را به محصولاد دیگر بازار ترجیح دهند. بهتر است بدانید ممکن است عوامل محیطی سبب شوند که سطح استیل، آهن و یا استیل زنگ زند. برای جلوگیری از بروز این امر سطح این فلزات را با استفاده از روی پوشش می دهند که به اصطلاح عموم به آن گالوانیزه گفته می شود. در نتیجه، شما می توانید از این توری ها به عنوان محصولای مقاوم و ضد فرسایش استفاده کنید و ضریب امنیت محیط را بالا ببرید. 

 

در خرید توری ضد سایش به چه عواملی باید توجه شود؟


وقتی می خواهید توری ضد سایش را سفارش دهید باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید. در همین راستا، «جنس» اولین نکته ای است که باید مد نظر قرار گیرد. شما می توانید توری خود را از فلزات متفاوتی از جمله آهن، فولاد و استیل سفارش دهید. فلزات آهن و فولاد که گالوانیزه شده اند از فلز استیل بسیار مقاوم تر هستند. همچنین، شما باید ارتفاع این توری را مد نظر داشته باشید و ارتفاع مناسب با محیطی که می خواهید مورد استفاده قرار دهید، خریداری نمایید. موضوع مهمی دیگری که اغلب اوقات نادیده گرفته می شود ظاهر توری ضد سایش است. اگر شما توری های با کیفیت را خریداری کنید، بی شک ظاهری زیبا و تمیز خواهند داشت و این موضوع بر زیبایی بصری محیط اثر می گذارد. 
 

در خرید توری ضد فرسایش به چه عواملی باید توجه شود؟

 

 قیمت توری ضد سایش

اکنون که می خواهید برای خرید توری ضد فرسایش اقدام نمایید، حتما یکی از سوالات ویژه شما در مورد قیمت آن است. عوامل مختلفی می توانند بر قیمت این محصول اثر بگذارند که از میان آنها می توان به جنس فلز به کار رفته در ساخت توری و ارتفاع آن اشاره کرد. به همین دلیل توصیه می شود ابتدا ویژگی هایی محصولی را که به آن نیاز دارید مشخص نمایید، سپس با مراجعه به مراکز معتبر قیمت محصول را استعلام کنید. 
جمع بندی 
تا به اینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد توری ضد سایش در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در ساخت این توری ها از فلزات متعددی مانند آهن، فولاد و یا استیل استفاده می شود و برای افزایش ویژگی ضد زنگی زدگی آنها روی آنها با فلز روی پوشیده می شود که به اصلاح گالوانیزه می گویند. بررسی ها نشان می دهند که مقاومت توری آهنی و فولادی در محیط بیشتر است و همین امر این محصولات را به محصولات پر طرفدار بازار تبدیل کرده است. توصیه می شود برای خرید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

 

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری