خشاب چکش کوبیت

خشاب چکش کوبیت از جنس چدن می باشد . هر دست کامل خشاب چکش کوبیت 12 عدد می باشد که این تعداد در دستگاه کوبیت 120 و دستگاه کوبیت 180 یکسان می باشد .

خشاب چکش کوبیت
توضیحات تکمیلی محصول

خشاب چکش در واقع کار نگهدارنده چکش کوبیت را در دستگاه سنگ شکن کوبیت انجام می دهد . همانگونه که در شکل خشاب چکش مشاهده می کنید ، خشاب چکش کوبیت دارای سه شیار یا پله می باشد که چکش به کمک فنر چکش کوبیت در جای خود محکم می شود . چکش کوبیت در ابتدا در شیار اول از پایین قرار می گیرد و در مرور زمان که دچار سایش در اصتلاح خوردگی شد ، در سرویس های دوره ای دستگاه به شیار دوم و سپس شیار سوم منتقل می شود تا بتوان از تمامی ظرفیت چکش استفاده نمود . پس همانگونه که گفته شد خشاب چکش کوبیت نقش مهمی در طول عمر چکش کوبیت و نگهداری از آن دارد .

 

فنر چکش کوبیت ۱۸۰

 

جنس خشاب چکش کوبیت 

خشاب چکش کوبیت به دلیل اینکه در معرض سایش قرار ندارد از جنس چدن ساخته می شود .هر دست کامل خشاب چکش کوبیت 12 عدد می باشد که این تعداد در دستگاه کوبیت 120 و دستگاه کوبیت 180 یکسان می باشد . وزن تقریبی هر عدد خشاب کوبیت 120 ، 18 کیلوگرم می باشد و وزن تقریبی هر عدد خشاب کوبیت 180 ، 24 کیلوگرم می باشد .

 

خشاب چکش کوبیت ۱۲۰

خشاب چکش کوبیت 120 از قطعات و تجهیزات مهم دستگاه های سنگ شکن کوبیت است که جنس چدنی دارد. در کوبیت های 120 تعداد خشاب ها 12 عدد است و وزن تقریبی هر کدام از آن ها حدود 18 کیلوگرم  می باشد. خشاب ها همراه با چکش های سنگ شکن نقش مهمی در خرد کردن انواع سنگ معدنی دارند.

 

Image

 

فنر چکش کوبیت ۱۲۰

 

خشاب چکش کوبیت ۱۸۰

خشاب چکش کوبیت 180 برای دستگاه های سنگ شکن کوبیت 180 استفاده می شوند. خشاب های چکش دستگاه سنگ شکن 180 نیز جنش چدنی دارد و 12 عدد از آن ها در چکش های کوبیت 180 استفده می شود. وزن تقریبی هر یک از آن ها در دستگاه های سنگ شکن کوبیت 180 چیزی حدود 24 کیلوگرم می باشد. نگهداری و مراقبت از این قطعات همانند چکش های کوبیت باید در زمان مشخص انجام شود تا مشکلی در زمان عملیات خرد و شکستن سنگ ها ایجاد  نشود. چکش و خشاب از قطعات و تجهیزات مهم در دستگاه های سنگ شکن کوبیت 180 و 120 هستند که در عملیات خرد کردن و شکستن سنگ ها نقش مهمی را ایفا می کنند. تعداد هر یک از آن ها بسته به نوع دستگاه سنگ شکن کوبیت متفاوت است. مراقبت و نگهداری از آن ها برای افزایش راندمان و کیفیت محصول خروجی بسیار اهمیت دارد. از این رو توصیه می شود که قبل از بروز هر گونه مشکل در مورد تعمیر یا تعویض قطعات اقدامات  لازم انجام شود. شرکت ماکان سنگ شکن فعالیت گسترده ای در زمینه تولید و توزیع قطعات مهم دستگاه های سنگ شکن دارد. این مجموعه با برخروداری از تیم مشاوره ای حرفه ای می تواند شما را در زمینه تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه سنگ شکن کمک و راهنمایی کند. چنانچه قصد خرید یا مشاوره در مورد قطعات دستگاه های سنگ شکن دارید می توانید با مشاورین متخصص ماکان سنگ شکن در ارتباط باشید.

 

مطالب کاربردی : 


 

دستگاه سنگ شکن چکش HS10 منگنزی بغل بند مثلثی نافی دار
  گیربکس صنعتی بغل بند ۲۰×۲۵ نافی دار گیربکس کتابی
خرید سنگ شکن غلطک نوار نقاله سنگ شکن فکی
رولیک خرید قطعات سنگ شکن بغل بند ۲۵×۲۵ نافی دار
سلاکس فروآلیاژها خاک کوره
مواد ریخته گری چسب سیلیکات ماسه ریخته گری